مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 10:452021-11-16حوادث

سوت زنی| برخورد با وانت بارهای سلب کننده آسایش شهروندان


با پیگیری «سامانه سوت زنی» خبرگزاری فارس از سازمان بازرسی شهرداری، وانت بارهایی که باعث سلب آسایش شهروندان و ایجاد سدمعبر در منطقه 7 تهران شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته سوژه ای در سامانه سوت زنی خبرگزاری فارس توسط یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه در منطقه 7 تهران وانت بارها  باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای مردم منطقه هستند به ثبت رسید.

در این گزارش آمده است: مدتی است با گزارشات مختلف و حضوری اعتراض خود را به شهرداری و سامانه 137 درخصوص وانت بارهایی که اطراف منطقه مسکونی ما واقع در خیابان شهید خضری، منتهی به اتوبان صیاد و مجیدیه جنوبی، ایجاد مزاحمت و راهبندان می کنند اعلام داشتم ولی توجهی نشد، حتی یکبار به شهرداری ناحیه 5 منطقه 7 که این اقدامات در حوزه آنها هست رفتم حتی شماره اعلام کردم و گفتم حاضرم شکایت کنم، متصدی مربوطه یک استشهادیه نشانم داد و مدعی شد که ما پیگیری می کنیم ولی بجایی نمی رسد و دادگاه با ما همکاری نمی کند و اینها یک باندی هستند .

البته در اینکه باند هستند شکی نیست چون به چشم خود دیدم که صبح به صبح راننده ای می آید وانت ها را مستقر می کند و جالبه یک کابل برق  همراه دارد، سریع به تیر برق وصل می کند برای روشنایی بساطش ولی این باند از کجا تغذیه می شوند؟ سر دسته این افراد دوتا وانت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوت زنی| برخورد با وانت بارهای سلب کننده آسایش شهروندان

سوت زنی| برخورد با وانت بارهای سلب کننده آسایش شهروندان